2020
> Ράλλυ Start Line
Το 56ο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος ξεκίνησε στην περιοχή του Λουτρακίου με το Ράλλυ Start Line. Θέμης Χαλκιάς και Λεωνίδας Μαχαίρας οδήγησαν για πρώτη φορά το νέο τους Fiesta R5 το οποίο κατέφθασε στην Ελλάδα την εβδομάδα του αγώνα.
Η εκκίνηση δόθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 18 Ιουλίου στο χώρο του σέρβις στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο και το πλήρωμα κατευθύνθηκε για την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, Λουτράκι 1. Δύο χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση της ειδικής ένα πρόβλημα στην ενδοσυνεννόηση άφησε τον Θέμη Χαλκιά δίχως την απαραίτητη καθοδήγηση του Λεωνίδα Μαχαίρα. Έτσι το Fiesta R5 κινούνταν σε έναν ρυθμό υποδεέστερο των δυνατοτήτων του, κάτι που αποτυπώθηκε και στον χρόνο που υπολείπονταν κατά 27.58 δευτερόλεπτα από την κορυφή.
Πριν την εκκίνηση της επόμενης ειδικής, Πίσσια 1, το πρόβλημα αποκαταστάθηκε και οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας ήθελαν να καλύψουν το χαμένο έδαφος. Ξεκίνησαν σε γρήγορο ρυθμό τα πρώτα ανηφορικά κομμάτια της ειδικής των 12.35 χιλιομέτρων όμως στο 4ο χιλιόμετρο το τιμόνι βάρυνε απότομα. Η πρώτη σκέψη ήταν για κάποιο κλατάρισμα αλλά τελικά το πρόβλημα ήταν η κρεμαγιέρα η οποία παρέδωσε πνεύμα αφήνοντας τον Θέμη Χαλκιά δίχως υποβοήθηση στο τιμόνι. Αναγκαστικά ο ρυθμός έπεσε σημαντικά, η κούραση και η δυσκολία αυξήθηκε και πλέον στόχος αποτελούσε ο τερματισμός της ειδικής. Παρά τον κακό χρόνο το πλήρωμα είχε πέσει μόλις στην 6η θέση της γενικής και διατηρούνταν μέσα στους βαθμούς.
Επιστροφή στο service park όπου οι μηχανικοί της RB Motorsport έδωσαν τον δικό τους αγώνα ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα εντός των 30 λεπτών του σέρβις. Τελικά όμως το θέμα στην κρεμαγιέρα ήταν αδύνατο να λυθεί και η ομάδα αναγκάστηκε να αποσύρει το αυτοκίνητο από τον αγώνα. Επόμενο ραντεβού στο Ράλλυ Φθιώτιδος, στις 19-20 Σεπτεμβρίου.
Δηλώσεις Θέμη Χαλκιά: “Ξεκινήσαμε το φετινό πρωτάθλημα με ένα νέο αυτοκίνητο, στην κορυφαία κατηγορία, έχοντας εξαιρετικούς συναθλητές και αντιπάλους με αντίστοιχων προδιαγραφών αυτοκίνητα. Δυστυχώς το πρόβλημα με την κρεμαγιέρα δεν μας επέτρεψε να ολοκληρώσουμε τον αγώνα και να γράψουμε αγωνιστικά χιλιόμετρα ώστε να εγκλιματιστούμε καλύτερα στο Fiesta R5 μας. Θα διορθώσουμε τα προβλήματα και θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί μαζί με τα κορυφαία λιπαντικά Gulf, τα οποία αντιπροσωπεύει αποκλειστικά στην Ελλάδα η εταιρεία ELDON’S Α.Ε.Β.Ε., στις Ακροπολικές Ειδικές του Ράλλυ Φθιώτιδος.”
Δηλώσεις Λεωνίδα Μαχαίρα: “Προβλήματα νεότητας τελικά. Η πρώτη ειδική διαδρομή ξεκίνησε με τις καλύτερες προοπτικές. Δυστυχώς μας ταλαιπώρησε η ενδοσυνεννόηση ενώ στην δεύτερη ειδική τελικά εγκαταλείψαμε από το πλέον γνωστό πρόβλημα των Fiesta παγκοσμίως, την κρεμαγιέρα την οποία λίγο έως πολύ την φοβόμασταν. Έχουμε πάρει ένα καινούργιο αυτοκίνητο το οποίο πρέπει να το φέρουμε σε λογαριασμό προκειμένου να ευχαριστιόμαστε τους αγώνες. Ελπίζω ο αγώνας να εξελίχθηκε καλά για τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους. Ραντεβού στην Λαμία.”
> Στο 56ο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος με Fiesta R5
Το 56ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χώματος ξεκινά το προσεχές Σάββατο 18 Ιουλίου με το #ΡάλλυStartLine στην ευρύτερη περιοχή του Λουτρακίου. Για την φετινή χρονιά ο Θέμης Χαλκιάς θα αγωνιστεί με το νέο απόκτημα της #HalkiasRacing, ένα #FordFiestaR5, στην τελευταία του εξέλιξη Evo2. Στο δεξί μπάκετ θα βρίσκεται και για τη φετινή χρονιά ο πολύπειρος Λεωνίδας Μαχαίρας.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τέσσερις αγώνες σε Κορινθία, Φθιώτιδα, Ηλεία και Βοιωτία, θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο και θα αναδείξει τον πρωταθλητή για το 2020. Στην φετινή προσπάθεια οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας θα έχουν σύμμαχο τα κορυφαία λιπαντικά Gulf, τα οποία αντιπροσωπεύει αποκλειστικά στην Ελλάδα η εταιρεία ELDON’S Α.Ε.Β.Ε.
Λίγο πριν την έναρξη του πρωταθλήματος ο Θέμης Χαλκιάς δηλώνει: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συμμετάσχουμε στο φετινό πρωτάθλημα χώματος με ένα αυτοκίνητο κορυφαίων προδιαγραφών R5. Στόχος μας είναι να προσαρμοστούμε άμεσα με τον Λεωνίδα στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου, να κινηθούμε γρήγορα και θεαματικά και να διεκδικήσουμε τις κορυφαίες θέσεις σε κάθε αγώνα. Σε όλα αυτά θα μας βοηθήσει ένας σημαντικός χορηγός, η εταιρεία λιπαντικών ELDON’S μέσω του κορυφαίου brand Gulf, το οποίο αποτελεί έναν από τους μακροβιότερους και πιο επιτυχημένους χορηγούς στο παγκόσμιο motorsport με τεράστιες επιτυχίες και νίκες στους πλέον ιστορικούς αγώνες.”
Ο Δημήτρης Κυριακούδης, Δ/ντής Πωλήσεων της ELDON’S που αντιπροσωπεύει τα λιπαντικά Gulf στην Ελλάδα, δηλώνει: “Η Gulf είναι μια πραγματικά εμβληματική εταιρεία, της οποίας η μακρόχρονη σχέση με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό πάει πίσω στη δεκαετία του 1930 με τη συμμετοχή της στο ιστορικό Indianapolis 500! Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε αυτή την μακρά παράδοση και βαριά κληρονομιά της και στην Ελλάδα, συνδέοντας το brand Gulf, αλλά και την εταιρεία ELDON’S με έναν εκ των κορυφαίων οδηγών αγώνων της νεότερης γενιάς, τον Θέμη Χαλκιά! Σημαντικό είναι επίσης, πέρα από τον όποιο συμβολισμό και το στοιχείο της Κοινωνικής Ευθύνης που αναδεικνύεται μέσα από αυτήν την προσπάθεια, προβάλλοντας το έργο του Συλλόγου “Η ΠΙΣΤΗ”, Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Παιδιών με Νεοπλασματικές Παθήσεις (καρκίνο). Τα καλύτερα έρχονται, αρχής γενομένης από τον 1ο αγώνα του 56ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Χώματος 18/07/2020”.
2018
> Η NISSAN Rally Team Χαλκιάς επιστρέφει
Η NISSAN επιστρέφει στους αγώνες ράλλυ με την NISSAN Rally Team Χαλκιάς και οδηγό τον Θέμη Χαλκιά. Όπλο της ομάδος θα είναι το καινούργιο και άκρως εντυπωσιακό NISSAN Micra Proto το οποίο παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην έκθεση Αυτοκινήτου “Αυτοκίνηση” στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο του Ελληνικού (Αίθουσα ξιφασκίας) από τις 10 έως τις 18 Νοεμβρίου.
Το όνομα Χαλκιάς εκτός του ονόματος NISSAN είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τους αγώνες ράλλυ. Ο ιδρυτής της NISSAN Χαλκιάς, Βασίλης Χαλκιάς, ξεκίνησε τους αγώνες το 1984 με Nissan HA 10 για να συνεχίσει με NISSAN Sunny GTi και NISSAN Sunny GTI-R κατακτώντας μάλιστα τον τίτλο στην κατηγορία N το 1997.
Τη σκυτάλη τόσο στην NISSAN Χαλκιάς όσο και στους αγώνες ράλλυ παρέλαβε ο Θέμης Χαλκιάς ο οποίος ξεκίνησε την εμπλοκή στους αγώνες το 1997 στον θεσμό του NISSAN Micra Cup όπου κατέκτησε την 4η θέση. Η συνέχεια περιελάμβανε αρκετούς ακόμα αγώνες με NISSAN Micra και NISSAN Sunny GTI-R πριν ο οδηγός μεταπηδήσει στη μεγάλη κατηγορία. Μέχρι και σήμερα ο Θέμης Χαλκιάς έχει συμμετάσχει συνολικά σε 79 αγώνες και κατακτήσει οκτώ νίκες. Οι πιο σημαντικές επιτυχίες είναι αναμφίβολα η 1η θέση στα ελληνικά πληρώματα του Παγκοσμίου Ράλλυ Ακρόπολις του 2013 καθώς και η κατάκτηση του Κυπέλλου Χώματος του 2017.
Ο Θέμης Χαλκιάς δηλώνει: “Είμαι πολύ χαρούμενος καθώς μπορούμε ξανά με ένα αυτοκίνητο NISSAN να πρωταγωνιστήσουμε στη μεγάλη κατηγορία των ελληνικών αγώνων Ράλλυ, καθώς η οικογένεια Χαλκιάς είναι μέλος της οικογένειας NISSAN για περισσότερα από σαράντα χρόνια. Το NISSAN Micra Proto είναι ένα ολοκληρωμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο και αναμένω με ανυπομονησία το 2019 για να το οδηγήσω στις ειδικές διαδρομές και να προσφέρω θέαμα στους θεατές. Στο δεξί bucket θα κάθεται και πάλι ο Λεωνίδας Μαχαίρας, ένας από τους κορυφαίους Έλληνες συνοδηγούς, με τον οποίο έχουμε ήδη καταφέρει πολλά στους αγώνες ράλλυ. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω από καρδιάς την NISSAN Νικ. Ι. Θεοχαράκης για την υποστήριξη που μας προσφέρει σε αυτό το νέο μας εγχείρημα.”

Μαζί με τον κ. Τάκη Θεοχαράκη, Αντιπρόεδρο
και Διευθύνων Σύμβουλο της NISSAN Νικ. Ι. Θεοχαράκης τον οποίο ευχαριστώ από καρδιάς για την εμπιστοσύνη και υποστήριξη όλα αυτά τα χρόνια.
Το NISSAN Micra Proto έχει εξελιχθεί από τις Dytco Sport (Proto Cars), Tomson Motorsport και A.M.C. Racing ενώ το τελικό στάδιο προετοιμασίας και προσαρμογής στις απαιτήσεις των ελληνικών ειδικών διαδρομών έχει αναλάβει η NISSAN Rally Team Χαλκιάς.
> Ράλλυ Φθιώτιδος
2ος αγώνας στο Πρωτάθλημα Χώματος 2018 το Ράλλυ Φθιώτιδος το οποίο πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 13 Μαΐου στις Ακροπολικές Ειδικές Διαδρομές Γραμμένη και Δίβρη. Οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Χαλκιάς έδειξαν ακόμα καλύτερο πρόσωπο σε σχέση με το Ολυμπιακό Ράλλυ καθώς κατάφεραν να κερδίσουν και τα δύο περάσματα από την ειδική διαδρομή Δίβρη σε ότι αφορά την κατηγορία C2.
Σε συνδυασμό με τις καλές τους επιδόσεις στην Γραμμένη κατέλαβαν την 2η θέση τόσο σε επίπεδο γενικής όσο και στην κατηγορία C2 ενώ ήταν πρώτοι στην κλάση Ν4. Το πιο σημαντικό ωστόσο ήταν ότι έγινε μία καλή προπόνηση σε ειδικές διαδρομές που θα αγωνιστούν το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου στο Ράλλυ Ακρόπολις. Σε αυτόν μάλιστα τον αγώνα το πλήρωμα θα βρεθεί στη μεγάλη κατηγορία πίσω από τα πηδάλια ενός Skoda Fabia προδιαγραφών R5.
2017
> 32o Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας
3ος αγώνας για το Κύπελλο Χώματος 2017 ήταν το 32ο Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας το οποίο έλαβε χώρα στην ειδική διαδρομή Σουλινάρι των 11.10km. Η Halkias Racing με τους Θέμη Χαλκιά – Κώστα Κόντο αγωνίστηκε με το νέο της απόκτημα, ένα Mitsubishi Evolution έχοντας το νούμερο 1 στις πόρτες της.
Στο πρώτο πέρασμα από την ειδική οι Χαλκιάς – Κόντος παρά το λάθος set-up στις αναρτήσεις σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο με 9:11.94 με διαφορά 11.25sec από τους Μποζιονέλο – Παναρίτη που ακολούθησαν με Mitsubishi Lancer Evo VI. Στο σέρβις έγιναν οι απαραίτητες αλλαγές στις αναρτήσεις ωστόσο από το πρώτο χιλιόμετρο του 2ου περάσματος ο κινητήρας του Evolution δούλευε με τρεις κυλίνδρους. Παρά το μηχανικό πρόβλημα οι Χαλκιάς – Κόντος κινήθηκαν ταχύτερα από την προηγούμενή τους επίδοση με 9:10.31 σημειώνοντας τον 2ο χρόνο. Η διαφορά παρέμενε ωστόσο υπέρ τους για 9.62sec.
Με όλα τα προβλήματα λυμένα το πλήρωμα της Halkias Racing έβαλε το πόδι στο πάτωμα και στο 3ο πέρασμα από την ειδική “έγραψε” χρόνο 8:48.58. Η συγκεκριμένη επίδοση ήταν η καλύτερη της ημέρας με διαφορά καθώς κανένας άλλος συνδυασμός δεν κατάφερε να σημειώσει χρόνο κάτω των 9min.
Ως αποτέλεσμα η νίκη ήρθε με διαφορά 30.08sec και οι Χαλκιάς – Κόντος έκαναν το 3 στα 3 στο φετινό κύπελλο χώματος έχοντας μάλιστα αγωνιστεί με τρία διαφορετικά αυτοκίνητα. Έτσι προηγούνται και με διαφορά 27 βαθμών με δύο αγώνες να απομένουν.
> 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ “Γιώργος Μοσχούς”
Η συνέχεια για την Halkias Racing περιελάμβανε τον 2ο αγώνα του Κυπέλλου Χώματος 2017, το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ “Γιώργος Μοσχούς” το οποίο περιελάμβανε τρία περάσματα από την ακροπολική διαδρομή “Καρούτες”. Έτσι οι Θέμης Χαλκιάς – Κώστας Κόντος θα έκαναν και μία καλή προπόνηση ενόψει του Seajets Acropolis Rally που ακολουθεί τον Ιούνιο.
Στο συγκεκριμένο αγώνα επιστρατεύθηκε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX. Το πλήρωμα έδειξε να συνηθίζει άμεσα το νέο αυτοκίνητο – καθώς η εποχή Subaru ανήκει πλέον στο παρελθόν – σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο 1ο πέρασμα από την ειδική με διαφορά μάλιστα 16.7sec από τους Καρέλλη-Μαχαίρα που ακολούθησαν με ίδιο αυτοκίνητο.
Η συνέχεια αν και προβληματική ήταν εξίσου αποτελεσματική. Το αυτοκίνητο παρουσίαζε πρόβλημα με το κιβώτιο που ευτυχώς δεν οδήγησε σε εγκατάλειψη αλλά σαφέστατα οι Χαλκιάς – Κόντος δεν είχαν τη δυνατότητα να κινηθούν στο ρυθμό που μπορούσαν. Ωστόσο σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο τόσο στο 2ο όσο και στο 3ο πέρασμα από την ειδική και τελικά κατέκτησαν τη νίκη με διαφορά 24.35sec από τους Καρέλλη-Μαχαίρα.
Μετά και το τέλος του αγώνα το πλήρωμα βρίσκεται στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα με 50 βαθμούς. Επόμενος αγώνας το Seajets Acropolis Rally 2017 στις αρχές Ιουνίου.
> Εαρινό Ράλλυ Σπριντ
Πρώτη εμφάνιση της Halkias Racing για το 2017 ήταν στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ το οποίο διεξήχθη την Κυριακή 19 Μαρτίου στην γνώριμη ειδική “Κινέτα-Λουτράκι” των 19.07km. Ο αγώνας προσμετρούσε στο Κύπελλο Χώματος 2017 και αποτέλεσε ένα δυνατό τεστ ενόψει της συμμετοχής της ομάδας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Δίδυμο της ομάδας αποτέλεσαν οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος και “όπλο” το Subaru Impreza N14. Έχοντας το Νο1 στις πόρτες του το πλήρωμα ξεκίνησε επιθετικά το πρώτο από τα δύο περάσματα από την ειδική. Ωστόσο μετά το μέσο της ένα πρόβλημα με την εμπρός δεξιά ανάρτηση του αυτοκινήτου περιόρισε σημαντικά τον ρυθμό του συνδυασμού. Παρά το μηχανικό πρόβλημα το χρονόμετρο σταμάτησε στο 12:40.85min, επίδοση που υπολείπονταν μόλις 4.67sec από τους Καρέλλη-Μαχαίρα με Mitsubishi Evo IX.
Στο σέρβις οι μηχανικοί της Halkias Racing έδωσαν τη δική τους μάχη αντικαθιστώντας όλες τις αναρτήσεις του Subaru Impreza N14. Οι Χαλκιάς-Κόντος ήξεραν ότι με μία καλή επίδοση και χωρίς προβλήματα στο δεύτερο πέρασμα είχαν το ρυθμό να μαζέψουν τη διαφορά και να κατακτήσουν τη νίκη.
Έτσι και έγινε καθώς η επίδοση ήταν 12:21.24min, χρόνος που σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη των Καρέλλη-Μαχαίρα, έφερε άνετα τους Χαλκιά-Κόντο στο πρώτο σκαλί του βάθρου και με απόσταση 20.96sec από τους Μποζιονέλο-Παναρίτη με Mitsubishi Evo VI που ακολούθησαν.
Οι δηλώσεις του Θέμη Χαλκιά στο τέλος του αγώνα :
“Ο αγώνας ήταν πολύ καλός, καθώς αποτέλεσε μια καλή δοκιμή για εμάς, αφού θα αγωνιστούμε σε 2 εβδομάδες στον αγώνα Πρωταθλήματος στον Πύργο. Στο πρώτο σκέλος είχαμε μια σπασμένη ανάρτηση, με αποτέλεσμα να δυσκολευτούμε αρκετά, αλλά ευτυχώς φέραμε το αυτοκίνητο στο σέρβις. Στο δεύτερο σκέλος αλλάξαμε αναρτήσεις, κινηθήκαμε με ήπιο ρυθμό ώστε να μπορέσουμε να φέρουμε το αυτοκίνητο πίσω, γράψαμε και χρόνο οπότε πήγαμε πολύ καλά. Για τη συνέχεια έχουμε Πύργο, Ακρόπολις και μετά βλέπουμε.”
2016
> Ράλλυ Σπριντ “Μολών Λαβέ”
Τελευταίος αγώνας για το 2016 για την Halkias Racing ήταν το Ράλλυ Σπριντ “Μολών Λαβέ” που έλαβε χώρα στις 20 Νοεμβρίου. Ο αγώνας περιελάμβανε τρία περάσματα από την ειδική μήκους 9.85 χιλιομέτρων στο δρόμο από τις Καρυές προς τον Άγιο Πέτρο και τερματισμό στη Βαρβίτσα, στην ευρύτερη περιοχή της Σπάρτης.
Το Subaru Impreza N14 με νέο – μαχητικό – look και ο Κωνσταντίνος Κόντος στο δεξί μπάκετ ήταν οι βασικότερες αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν. Οδηγός βεβαίως ήταν ο Θέμης Χαλκιάς ενώ όλη την προετοιμασία του αυτοκινήτου είχε αναλάβει η ομάδα της Halkias Racing.
Το πρώτο πέρασμα από την ειδική φανέρωσε τις προθέσεις αλλά και την αποτελεσματικότητα του συνδυασμού καθώς το πλήρωμα σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε επίπεδο γενικής με διαφορά 0.99sec από τους Μπαντούνα-Σούκουλη με Mitsubishi Evo VI της κατηγορίας A8.
Το δεύτερο πέρασμα ήταν σαφέστατα καλύτερο καθώς οι Χαλκιάς-Κόντος έριξαν τον χρόνο του πρώτου σκέλους κατά 11sec ενώ παράλληλα ήταν ταχύτεροι των διωκτών τους κατά 6.24sec αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τη μεταξύ τους διαφορά στα 7.23sec.
Στο τρίτο πέρασμα όχι μόνον δεν υπήρξαν δράματα και εκπλήξεις αλλά οι Χαλκιάς-Κόντος σημείωσαν ακόμα καλύτερη επίδοση κερδίζοντας επιπλέον άλλα 6.59sec από τους Μπαντούνα-Σούκουλη. Έτσι το τέλος του αγώνα βρήκε το πλήρωμα της Halkias Racing στην 1η θέση της γενικής με διαφορά 13.82sec έχοντας κερδίσει και τις τρεις ειδικές διαδρομές.
Επόμενο ραντεβού το 2017!
> 33o ΙΚΤΕΟ Χαλκιάς Ράλλυ Φθιώτιδος
Επόμενος αγώνας για την Halkias Racing ήταν το 33ο ΙΚΤΕΟ Χαλκιάς Ράλλυ Φθιώτιδος με το ΙΚΤΕΟ Χαλκιάς στην Λαμία να αποτελεί και τον μεγάλο χορηγό του αγώνα. Ένας αγώνας προσαρμογής για την ομάδα καθώς υπήρχαν δύο νέοι παράγοντες. Ο πρώτος ήταν ο νέος κινητήρας στο Subaru Impreza N14 Spec C και ο δεύτερος η παρουσία του Νίκου Πετρόπουλου στο δεξί μπάκετ του Θέμη Χαλκιά.
Ο αγώνας ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου 25 Ιουνίου με την υπερειδική των 3.7χλμ με τους Χαλκιά-Πετρόπουλο να σημειώνουν έναν πολύ ενθαρρυντικό 3ο χρόνο γενικής. Ο κυρίως αγώνας όμως ξεκίνησε την Κυριακή 26 Ιουνίου περιλαμβάνοντας δύο περάσματα από τις ειδικές διαδρομές Ελευθεροχώρι και Ρεγγίνι-Καρυά. Στο πρώτο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι οι Χαλκιάς-Πετρόπουλος “έγραψαν” 4ο χρόνο υποχωρώντας στην ίδια θέση στην κατάταξη του αγώνα.
Ωστόσο το τέλος της 3ης ειδικής βρήκε το πλήρωμα της Halkias Racing στην 2η θέση της γενικής κατάταξης καθώς οι Αλυγιζάκης-Καϊτατζής με Evo IX και Παντέλη-Κούγιας με Evo X εγκατέλειψαν τον αγώνα. Με δύο ειδικές να απομένουν οι Χαλκιάς-Πετρόπουλος κινήθηκαν σε γρήγορο και ασφαλή ρυθμό ώστε να προστατέψουν την 2η θέση του βάθρου, να εξοικειωθούν μεταξύ τους και να καλύψουν χιλιόμετρα με τον νέο κινητήρα του Impreza.
Το τελικό αποτέλεσμα του δικαίωσε καθώς το πλήρωμα κατέλαβε την 2η θέση της γενικής κατάταξης καθώς και την 2η θέση στην κατηγορία C2 N4.
> SeaJets Acropolis Rally 2016
2ος αγώνας για το 2016 της Halkias Racing ήταν το SeaJets Acropolis Rally το οποίο μετά από χρόνια επέστρεψε στην ευρύτερη περιοχή της Λαμίας. Θέμης Χαλκιάς & Κωνσταντίνος Σούκουλης ήταν έτοιμοι να βρεθούν στο Subaru Impreza N14 και να προσφέρουν θέαμα στους χιλιάδες θεατές του αγώνα.
Ο αγώνας όμως έδειξε το σκληρό πρόσωπό του μόλις από την πρώτη ειδική διαδρομή προκαλώντας κλατάρισμα ελαστικού με αποτέλεσμα να χαθούν περίπου 3 λεπτά που με τη σειρά τους οδήγησαν σε αργοπορία και ποινή άλλων 30 δευτερολέπτων. Στη συνέχεια το πλήρωμα προσπάθησε να εγκλιματιστεί στο Subaru Impreza και να προσαρμόσει σύμφωνα με τις απαιτήσεις του σημειώνοντας παράλληλα ικανοποιητικούς χρόνους. Το τέλος του 1ου σκέλους βρήκε το πλήρωμα στην 16η θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα.
Η 2η ημέρα ξεκίνησε δυναμικά με τους Χαλκιά – Σούκουλη να σημειώνουν πολύ καλούς χρόνους και να ανεβαίνουν στην 14η θέση της κατάταξης. Η συνέχεια ωστόσο δεν ήταν η καλύτερη καθώς ένα μηχανικό πρόβλημα στον κινητήρα του Subaru Impreza N14 έδωσε άδοξο τέλος στην προσπάθεια.