Racing

> 32o Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας

21752937_840462539449075_9153212925416842653_o

3ος αγώνας για το Κύπελλο Χώματος 2017 ήταν το 32ο Ράλλυ Σπριντ Καλαμάτας το οποίο έλαβε χώρα στην ειδική διαδρομή Σουλινάρι των 11.10km. Η Halkias Racing με τους Θέμη Χαλκιά – Κώστα Κόντο αγωνίστηκε με το νέο της απόκτημα, ένα Mitsubishi Evolution έχοντας το νούμερο 1 στις πόρτες της.

Στο πρώτο πέρασμα από την ειδική οι Χαλκιάς – Κόντος παρά το λάθος set-up στις αναρτήσεις σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο με 9:11.94 με διαφορά 11.25sec από τους Μποζιονέλο – Παναρίτη που ακολούθησαν με Mitsubishi Lancer Evo VI. Στο σέρβις έγιναν οι απαραίτητες αλλαγές στις αναρτήσεις ωστόσο από το πρώτο χιλιόμετρο του 2ου περάσματος ο κινητήρας του Evolution δούλευε με τρεις κυλίνδρους. Παρά το μηχανικό πρόβλημα οι Χαλκιάς – Κόντος κινήθηκαν ταχύτερα από την προηγούμενή τους επίδοση με 9:10.31 σημειώνοντας τον 2ο χρόνο. Η διαφορά παρέμενε ωστόσο υπέρ τους για 9.62sec.

Με όλα τα προβλήματα λυμένα το πλήρωμα της Halkias Racing έβαλε το πόδι στο πάτωμα και στο 3ο πέρασμα από την ειδική “έγραψε” χρόνο 8:48.58. Η συγκεκριμένη επίδοση ήταν η καλύτερη της ημέρας με διαφορά καθώς κανένας άλλος συνδυασμός δεν κατάφερε να σημειώσει χρόνο κάτω των 9min.

Ως αποτέλεσμα η νίκη ήρθε με διαφορά 30.08sec και οι Χαλκιάς – Κόντος έκαναν το 3 στα 3 στο φετινό κύπελλο χώματος έχοντας μάλιστα αγωνιστεί με τρία διαφορετικά αυτοκίνητα. Έτσι προηγούνται και με διαφορά 27 βαθμών με δύο αγώνες να απομένουν.

21741065_840462726115723_3846742822340777357_o

21743432_840462906115705_406886656172856673_o

 21752907_840462456115750_5994619624884007853_o

> 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ “Γιώργος Μοσχούς”

18489533_766148470213816_3994049505174931159_o

Η συνέχεια για την Halkias Racing περιελάμβανε τον 2ο αγώνα του Κυπέλλου Χώματος 2017, το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ “Γιώργος Μοσχούς” το οποίο περιελάμβανε τρία περάσματα από την ακροπολική διαδρομή “Καρούτες”. Έτσι οι Θέμης Χαλκιάς – Κώστας Κόντος θα έκαναν και μία καλή προπόνηση ενόψει του Seajets Acropolis Rally που ακολουθεί τον Ιούνιο.

Στο συγκεκριμένο αγώνα επιστρατεύθηκε ένα Mitsubishi Lancer Evo IX. Το πλήρωμα έδειξε να συνηθίζει άμεσα το νέο αυτοκίνητο – καθώς η εποχή Subaru ανήκει πλέον στο παρελθόν – σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στο 1ο πέρασμα από την ειδική με διαφορά μάλιστα 16.7sec από τους Καρέλλη-Μαχαίρα που ακολούθησαν με ίδιο αυτοκίνητο.

Η συνέχεια αν και προβληματική ήταν εξίσου αποτελεσματική. Το αυτοκίνητο παρουσίαζε πρόβλημα με το κιβώτιο που ευτυχώς δεν οδήγησε σε εγκατάλειψη αλλά σαφέστατα οι Χαλκιάς – Κόντος δεν είχαν τη δυνατότητα να κινηθούν στο ρυθμό που μπορούσαν. Ωστόσο σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο τόσο στο 2ο όσο και στο 3ο πέρασμα από την ειδική και τελικά κατέκτησαν τη νίκη με διαφορά 24.35sec από τους Καρέλλη-Μαχαίρα.

Μετά και το τέλος του αγώνα το πλήρωμα βρίσκεται στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα με 50 βαθμούς. Επόμενος αγώνας το Seajets Acropolis Rally 2017 στις αρχές Ιουνίου.

18527350_766148606880469_1083775522454470105_o

3oasma

> Εαρινό Ράλλυ Σπριντ

17310948_729334957228501_8032885010250919871_o

Πρώτη εμφάνιση της Halkias Racing για το 2017 ήταν στο Εαρινό Ράλλυ Σπριντ το οποίο διεξήχθη την Κυριακή 19 Μαρτίου στην γνώριμη ειδική “Κινέτα-Λουτράκι” των 19.07km. Ο αγώνας προσμετρούσε στο Κύπελλο Χώματος 2017 και αποτέλεσε ένα δυνατό τεστ ενόψει της συμμετοχής της ομάδας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Δίδυμο της ομάδας αποτέλεσαν οι Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος και “όπλο” το Subaru Impreza N14. Έχοντας το Νο1 στις πόρτες του το πλήρωμα ξεκίνησε επιθετικά το πρώτο από τα δύο περάσματα από την ειδική. Ωστόσο μετά το μέσο της ένα πρόβλημα με την εμπρός δεξιά ανάρτηση του αυτοκινήτου περιόρισε σημαντικά τον ρυθμό του συνδυασμού. Παρά το μηχανικό πρόβλημα το χρονόμετρο σταμάτησε στο 12:40.85min, επίδοση που υπολείπονταν μόλις 4.67sec από τους Καρέλλη-Μαχαίρα με Mitsubishi Evo IX.

Στο σέρβις οι μηχανικοί της Halkias Racing έδωσαν τη δική τους μάχη αντικαθιστώντας όλες τις αναρτήσεις του Subaru Impreza N14. Οι Χαλκιάς-Κόντος ήξεραν ότι με μία καλή επίδοση και χωρίς προβλήματα στο δεύτερο πέρασμα  είχαν το ρυθμό να μαζέψουν τη διαφορά και να κατακτήσουν τη νίκη.

Έτσι και έγινε καθώς η επίδοση ήταν 12:21.24min, χρόνος που σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη των Καρέλλη-Μαχαίρα, έφερε άνετα τους Χαλκιά-Κόντο στο πρώτο σκαλί του βάθρου και με απόσταση 20.96sec από τους Μποζιονέλο-Παναρίτη με Mitsubishi Evo VI που ακολούθησαν.

Οι δηλώσεις του Θέμη Χαλκιά στο τέλος του αγώνα :

“Ο αγώνας ήταν πολύ καλός, καθώς αποτέλεσε μια καλή δοκιμή για εμάς, αφού θα αγωνιστούμε σε 2 εβδομάδες στον αγώνα Πρωταθλήματος στον Πύργο. Στο πρώτο σκέλος είχαμε μια σπασμένη ανάρτηση, με αποτέλεσμα να δυσκολευτούμε αρκετά, αλλά ευτυχώς φέραμε το αυτοκίνητο στο σέρβις. Στο δεύτερο σκέλος αλλάξαμε αναρτήσεις, κινηθήκαμε με ήπιο ρυθμό ώστε να μπορέσουμε να φέρουμε το αυτοκίνητο πίσω, γράψαμε και χρόνο οπότε πήγαμε πολύ καλά. Για τη συνέχεια έχουμε Πύργο, Ακρόπολις και μετά βλέπουμε.”

17389241_729335007228496_1775403521726128364_o

17435891_729334853895178_961207302663552661_o

earino2017results


 

2016

> Ράλλυ Σπριντ “Μολών Λαβέ”

Rally_Sprint_Molon_Labe2-16 (1)

 

Τελευταίος αγώνας για το 2016 για την Halkias Racing ήταν το Ράλλυ Σπριντ “Μολών Λαβέ” που έλαβε χώρα στις 20 Νοεμβρίου. Ο αγώνας περιελάμβανε τρία περάσματα από την ειδική μήκους 9.85 χιλιομέτρων στο δρόμο από τις Καρυές προς τον Άγιο Πέτρο και τερματισμό στη Βαρβίτσα, στην ευρύτερη περιοχή της Σπάρτης.

Το Subaru Impreza N14 με νέο – μαχητικό – look και ο Κωνσταντίνος Κόντος στο δεξί μπάκετ ήταν οι βασικότερες αλλαγές σε σχέση με το παρελθόν. Οδηγός βεβαίως ήταν ο Θέμης Χαλκιάς ενώ όλη την προετοιμασία του αυτοκινήτου είχε αναλάβει η ομάδα της Halkias Racing.

Το πρώτο πέρασμα από την ειδική φανέρωσε τις προθέσεις αλλά και την αποτελεσματικότητα του συνδυασμού καθώς το πλήρωμα σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε επίπεδο γενικής με διαφορά 0.99sec από τους Μπαντούνα-Σούκουλη με Mitsubishi Evo VI της κατηγορίας A8.

Το δεύτερο πέρασμα ήταν σαφέστατα καλύτερο καθώς οι Χαλκιάς-Κόντος έριξαν τον χρόνο του πρώτου σκέλους κατά 11sec ενώ παράλληλα ήταν ταχύτεροι των διωκτών τους κατά 6.24sec αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο τη μεταξύ τους διαφορά στα 7.23sec.

Στο τρίτο πέρασμα όχι μόνον δεν υπήρξαν δράματα και εκπλήξεις αλλά οι Χαλκιάς-Κόντος σημείωσαν ακόμα καλύτερη επίδοση κερδίζοντας επιπλέον άλλα 6.59sec από τους Μπαντούνα-Σούκουλη. Έτσι το τέλος του αγώνα βρήκε το πλήρωμα της Halkias Racing στην 1η θέση της γενικής με διαφορά 13.82sec έχοντας κερδίσει και τις τρεις ειδικές διαδρομές.

Επόμενο ραντεβού το 2017!

Rally_Sprint_Molon_Labe2-16 (2)

Rally_Sprint_Molon_Labe2-16 (3)

Rally_Sprint_Molon_Labe2-16

> 33o ΙΚΤΕΟ Χαλκιάς Ράλλυ Φθιώτιδος

DSC_0043

Επόμενος αγώνας για την Halkias Racing ήταν το 33ο ΙΚΤΕΟ Χαλκιάς Ράλλυ Φθιώτιδος με το ΙΚΤΕΟ Χαλκιάς στην Λαμία να αποτελεί και τον μεγάλο χορηγό του αγώνα. Ένας αγώνας προσαρμογής για την ομάδα καθώς υπήρχαν δύο νέοι παράγοντες. Ο πρώτος ήταν ο νέος κινητήρας στο Subaru Impreza N14 Spec C και ο δεύτερος η παρουσία του Νίκου Πετρόπουλου στο δεξί μπάκετ του Θέμη Χαλκιά.

Ο αγώνας ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου 25 Ιουνίου με την υπερειδική των 3.7χλμ με τους Χαλκιά-Πετρόπουλο να σημειώνουν έναν πολύ ενθαρρυντικό 3ο χρόνο γενικής. Ο κυρίως αγώνας όμως ξεκίνησε την Κυριακή 26 Ιουνίου περιλαμβάνοντας δύο περάσματα από τις ειδικές διαδρομές Ελευθεροχώρι και Ρεγγίνι-Καρυά. Στο πρώτο πέρασμα από το Ελευθεροχώρι οι Χαλκιάς-Πετρόπουλος “έγραψαν” 4ο χρόνο υποχωρώντας στην ίδια θέση στην κατάταξη του αγώνα.

Ωστόσο το τέλος της 3ης ειδικής βρήκε το πλήρωμα της Halkias Racing στην 2η θέση της γενικής κατάταξης καθώς οι Αλυγιζάκης-Καϊτατζής με Evo IX και Παντέλη-Κούγιας με Evo X εγκατέλειψαν τον αγώνα. Με δύο ειδικές να απομένουν οι Χαλκιάς-Πετρόπουλος κινήθηκαν σε γρήγορο και ασφαλή ρυθμό ώστε να προστατέψουν την 2η θέση του βάθρου, να εξοικειωθούν μεταξύ τους και να καλύψουν χιλιόμετρα με τον νέο κινητήρα του Impreza.

Το τελικό αποτέλεσμα του δικαίωσε καθώς το πλήρωμα κατέλαβε την 2η θέση της γενικής κατάταξης καθώς και την 2η θέση στην κατηγορία C2 N4.

DSC_0346

DSC_0087

DSC_0003

33RF_FinalResults-1

> SeaJets Acropolis Rally 2016

Acropolis2016

2ος αγώνας για το 2016 της Halkias Racing ήταν το SeaJets Acropolis Rally το οποίο μετά από χρόνια επέστρεψε στην ευρύτερη περιοχή της Λαμίας.  Θέμης Χαλκιάς & Κωνσταντίνος Σούκουλης ήταν έτοιμοι να βρεθούν στο Subaru Impreza N14 και να προσφέρουν θέαμα στους χιλιάδες θεατές του αγώνα.

Ο αγώνας όμως έδειξε το σκληρό πρόσωπό του μόλις από την πρώτη ειδική διαδρομή προκαλώντας κλατάρισμα ελαστικού με αποτέλεσμα να χαθούν περίπου 3 λεπτά που με τη σειρά τους οδήγησαν σε αργοπορία και ποινή άλλων 30 δευτερολέπτων. Στη συνέχεια το πλήρωμα προσπάθησε να εγκλιματιστεί στο Subaru Impreza και να προσαρμόσει σύμφωνα με τις απαιτήσεις του σημειώνοντας παράλληλα ικανοποιητικούς χρόνους. Το τέλος του 1ου σκέλους βρήκε το  πλήρωμα στην 16η θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα.

Η 2η ημέρα ξεκίνησε δυναμικά με τους Χαλκιά – Σούκουλη να σημειώνουν πολύ καλούς χρόνους και να ανεβαίνουν στην 14η θέση της κατάταξης. Η συνέχεια ωστόσο δεν ήταν η καλύτερη καθώς ένα μηχανικό πρόβλημα στον κινητήρα του Subaru Impreza N14 έδωσε άδοξο τέλος στην προσπάθεια.

Acropolis2016 (4)

Acropolis2016 (1)

Acropolis2016 (5)

    Existing User?

    Lost your password?